دعوت فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس 

امیر معصومی در پیامی از مردم مومن و ولایی مشهد برای حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی روز قدس و دفاع از آرمان فلسطین و مردم مظلوم و ستمدیده غزه دعوت کرد.
کد خبر: ۶۵۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷ - 05April 2024

دعوت فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با صدور پیامی از مردم استان خراسان رضوی برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

و بدانند که در این قضیه و قضایای بعدی، قطعا فلسطین پیروز خواهد شد. 
رهبر معظم انقلاب اسلامی

فلسطین و قدس شریف، چراغ نجابت و آزادگی است و هر یک از ما همچون آیینه‌‌لی بی‌‌غبار خواهیم توانست این نور بی‌‌پایان را بازتاب دهیم و چشم و دل جهان را روشن کنیم.

روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام راحل و عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و همواره یادآور اراده استوار و حمایت‌های همدلانه مسلمانان جهان از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار و استکبار جهانی است.

در ماه‌ها و روزهای اخیر جنایات رژیم جنایت کار صهیونیستی بر ضرورت این هم‌افزایی افزود و چهره منحوس این رژیم غاصب را بر همگان روشن ساخت و از این رو، خیزش انقلابی ملل اسلامی و همبستگی جهانی مسلمانان در روز جهانی قدس می‌تواند همچون ادوار گذشته، صهیونیسم و استکبار جهانی را در رسیدن به رویاها و آرزوهای خام و پوشالی خود ناکام بگذارد.

حضور هر یک از هموطنان فرهیخته و روشن ضمیر در راهپیمایی روز قدس، یادآور طنین نورانی حمایت از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم است.

از این‌ رو، از مردم شریف خراسان رضوی دعوت می‌شود تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به روز قدس مُزین است، پای در پیشگاه تکلیف الهی و انسانی گذاشته و بار دیگر ندای سترگ آزادگی، سرفرازی، ایستادگی و عزت اسلام را به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار